Podsumowanie czerwca !


Witajcie Kochani ! 
Przyszła pora na podsumowanie tego wspaniałego miesiąca, jakim był czerwiec. Poza poprawkami był on owocny w wycieczki i wyjazdy oraz różne wspaniałe wydarzenia, których byłam uczestnikiem, jak na przykład koncert Kamila Bednarka. Przez ten natłok zdarzeń nie udało mi się niestety przeczytać zbyt wielu książek. Do grona przeczytanych dołączyły jedynie cztery pozycje:


Nabyłam też sporo nowych pozycji, które uświetniają moje pułki. Zakupów dokonywałam przez księgarnie internetowe. Posłużyłam się takimi stronami jak: czytam.pl czy też nieprzeczytane.pl. Skorzystałam też z dużej zniżki, którą oferował znak.com.pl.
Jestem bardzo zadowolona z dokonanych zakupów. Nie są to może książki, które znalazły się na mojej liście "must have", ale mimo wszystko cieszę się, że stałam się ich posiadaczką :)

 


A wy ? Co przeczytaliście w tym miesiącu ? Co nabyliście ? 


Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Książek 9 kupionych, a przeczytanych... "Potop tom 3", "Zawsze stanę przy tobie", "Między życiem a życiem"... i jeszcze kilka innych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stosik, zazdroszczę szczególnie Małego życia :) Niedawno zakupiłam Chłopaka, który stracił głowę, jestem bardzo ciekawa tej pozycji. :)
    Pozdrawiam, Natalia z natalie-and-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tylu przeczytanych książek. :P
    Ja niestety nie miałam tak dużo czasu by móc go poświęcić na oddanie się w świat książek. :C

    Zapraszam też na dopiero co raczkującego bloga:
    http://zamknietawpozytywce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń